28 January 2014


tiba2 memalam cam gini update blog. mcm buang tebiat aje kan. takdelah aku cuma nak update yg aku rindu dia. rindu sgt2. hengko tahu tak cik blog, aku taktahu nak cerita dkt siapa yg aku rindu kan dia. aku cuma mampu pendam. pendam sorang2. hmm sedihnya lahai. mcm forever alone lah pulak kan. eh choi. sorry. aku ni seorang yg happy go lucky. takde jiwang2 sedih2 ni. dulu yek. sekarang wa kental. hahaha.

tapi aku tak lari dr perasaan spt manusia lain. aku masih ada perasaan. perasaan terhadap seseorang. tp org tu taktahu. aku bukan jenis yg akan jujur kalau org tu tak jujur dengan aku dulu. bagi aku biar pendam dr memulakan. ini ego ke? entah lah. tp mcm mana org tu nak tahu kan kalau kita tak jujur psl perasaan kita. kdg2 terpikir jugak. hahaha. biarlah. berserah pada yang Maha Esa shj. InsyaAllah mungkin ada yg terbaik yg Dia dh ciptakan untuk diri kita ini. InsyaAllah.

hak cipta terpelihara : NORAISYAH HANIS