20 June 2016

Goodbye forever.


Mungkin kau bukan untuk aku. Dan aku bukan untuk kau. Only one girl can make you happy right? Semoga kau berbahagia bersama dia. I will keep this feeling until i found someone that will make me happy as you do to me. It hurts. But i can handle myself. I hope so. Ya. Dia bukan jodoh aku. Dia terlalu sayang dkt awek dia. Selama ni dia layan aku baik,buat aku gelak bagai tu just as a friend. Hahahaha aku je terlebih perasan. Tu aku cakap. Aku tknk rapat dgn lelaki. Aku senang jatuh. Bila dah terjatuh,ada je benda berlaku. Dugaan betul. Allah betul2 nak uji perasaan aku. Tapi kali ni punya perasaan lain sikit. Entah tkthu nk describe mcm mana. Degil btul aku ni. Kak syida dh sound dh. So skrg pendam sendri2 je la kan... proses melupakan seseorg sedang bermula. I will treat him like our first met. Rarely talk to each other. Just berbual bila perlu je. Itu lg terbaik bagiku.

Ya Allah peliharalah hatiku dr terluka ya Allah. Bertepuk sebelah tgn tak akan berbunyi. Semoga hatiku kuat untuk menghadapi hari mendatang. Semoga aku ketemu dgn seseorg yg boleh sentiasa membuat aku tersenyum. InsyaAllah Aamiin.

hak cipta terpelihara : NORAISYAH HANIS