12 May 2016

Everything


Every single thing you told me. Start from with who you texting everyday. With who you friends in social media like Wechat and so on. Everything doh. I start thinking. Why you  show me everything? If we're just friends, you couldnt show me the things like that. You treat me like im so special in your eyes. Aku tk boleh buat muka garang ke tk layan kau ke apa taw. Sbb nnti kau ingat aku merajuk dgn kau bagai. Siap tny maziah "hanis marah/merajuk dgn aku ke ek?" And everything yg buat aku tk layan kau,kau tny maziah. Hello!! Actually i try to jauhkan diri dari kau tahu tak? Sbb apa? Sbb aku takut jatuh hati dgn pakwe org.

And you guys nak tahu tak?!! Haritu dkt ofis dia boleh ckp " awek tu awek lah. Tapi yg dpn mata ni wife". you know what! The girl that in front of him is ME!! Is it he crazy talk abt me as his wife? Tapi kalau betul pun apa salahnya. I tak tolak jodoh dr Allah. Hehehehe. Day by day, perangai dia lain macam. Manja semacam dgn aku. Gedik gedik gelak gelak main mata bagai. And i speechless. He is the first man doing all this thing to me. Seriously doh. I will keep this feeling even inside of my heart is hurt. Hurt to know that his GF is first love of him. Sure thing he love his GF very very much. Eventhough he not show to me, but i can feel it.

He so mean to me. More than 2 months we're being friends and start to close. Know each other. You show me the picture of your family. You show me the picture of your late father. I know you miss your late father very much. I can feel it. You give me know who is your kakak and abang. And sure your mom and your niece. Actually i already know..hahahaha. everyday stalk him bcs dia tk private FB dia siapa suruh. Kan dah stalker habis habisan.

Awek dia cantik. Muka sama dengan dia. Dengan family dia. Thats y i keep thinking that jodoh dorang panjang. Its hurt doh seriously. Tapi nk gimanooo. Dh org syg awek. Hmmm i hurt hahahahaha.

Why you always masuk dlm kepala otak aku ni. Hmmm. Always. Dlm doa pun sama. Betul ke perasaan aku ni weh. Takut dengan perasaan sendiri. Hmmm

hak cipta terpelihara : NORAISYAH HANIS