26 April 2016

Kuatkan perasaan aku


Susah bila kita jumpa dengan manusia yg jenis "sweet talker" . Taktahu whether dia serious or dumb kita or what. Seriously i hate this thing so much. woi manusia bernama F. Why you did this to me. Cakap rindulah. Nyanyi dpn aku la. Main mata dgn aku la. Everything is just a sweet word you give to me. Weh i have a feeling tho. Feeling to in-like/love to you. Afraid doh to the people like this. Seems like they give us a chance to like them. Padahal dah ada awek. Patut ke aku percaya lelaki mcm ni? I think la kan, Allah nak duga perasaan aku. Yes aku kena bertahan selagi aku mampu. Bertahan untuk tidak jatuh suka/cinta dekat lelaki mcm ni. Serious aku takut jatuh. Jatuh hati. Ya Allah mintak dijauhkan perasaan ni.

Jika benar dia jodohku,kau dekatkanlah hati kami secara ikhlasnya. Jika bukan,kau jauhkan aku dari dia sedikit demi sedikit. Aku taknak jatuh sekerat jalan dengan lelaki sebegitu senang. Peliharalah hatiku ya Allah. Kuatkan aku. Kuatkan imanku.

hak cipta terpelihara : NORAISYAH HANIS